18 Nisan 2014 Cuma

Fiat Siena 1.2 EL Özellikleri ve Yakıt Tüketimi 2001-2002 Model



















Fiat Siena 1.2 EL Özellikleri 2001-2002 Model

Motor
Silindir Hacmi1242 cc
Beygir Gücü74 hp
Maksimum Tork104 Nm
Maksimum Hız166 Km
0-100 Km Hızlanma----
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 İleri
Yakıt
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim----
Şehir Dışı Tüketim----
Ortalama Tüketim----
Km Başı Tüketim----
Yakıt Deposu51 lt
Co2 Emisyonu----
Ölçüler
Uzunluk4135 mm
Genişlik1634 mm
Yükseklik1425 mm
Boş Ağırlık950 kg
Bagaj Hacmi----
Karoser TipiSedan
SegmentiB


Piyasa Değeri
Fiat Siena 1.2 EL i almak için ülkemizde ki piyasa verilerini incelediğimizde
2001 Model bir Siena 1.2 EL'in ortalama piyasa değeri 12.000 TL ,
2002 Model bir Siena 1.2 EL'in ortalama piyasa değeri ise 12.500 TL olarak görülüyor.
Bu araç ile aynı fiyat arlığında ki diğer araçları görmek için 10-15 bin tl otomobiller kategorimize bakın.

Fren Sistemleri

Motor Performansı
Fiat Siena 1.2 EL , 1242 cc (1.2) motor hacmine ve 74 hp gücünde bir motora sahiptir.Bu motor gücüyle maksimum oranda ürettiği tork 104 Nm dir.Fabrika verilerine göre araç 0-100 km hızlanmayı .?. saniyede gerçekleştirmektedir ve maksimum hızı  166 km  dir.

Yakıt Tüketimi
Fiat Siena 1.2 EL , şehir içinde .?. litre/100 km şehir dışında ise .?. litre/100 km oranında yakıt tüketmektedir.Karışık kullanımda yakıt tüketimi ortalama olarak .?. litre/100 km dir.Aracın yakıt tankı 51 litredir.

Yakıt Tasarrufunun Püf Noktaları
Araçlarda yakıt tasarrufu nasıl yapılır videolu anlatım 
Benzinli araçlarda yakıt tasarrufu nasıl yapılır videolu anlatım 
Dizel araçlarda yakıt tasarrufu nasıl yapılır videolu anlatım 
LPG'li araçlarda yakıt tasarrufu nasıl yapılır videolu anlatım
Yakıt tasarrufu için nasıl vites değiştirmek gerekir videolu anlatım
Yakıt tasarrufu için araç lastiklerimizde nelere dikkat etmeliyiz videolu anlatım 
Yakıt tasarrufu için yoğun trafikte nasıl araba kullanmak gerekir videolu anlatım 
Otomatik vitesli araçlarda yakıt tasarrufu yapmanın püf noktaları nelerdir videolu anlatım 

Ölçüler
Fiat Siena 1.2 EL , uzunluğu 4135 mm genişliği 1634 mm yüksekliği ise 1425 mm dir.Ayrıca araç ,?, lt bagaj kapasitesine sahiptir.Aracın net ağırlığı 950 kg dır.

Lastik Seçimi Nasıl Yapılır
Avrupa Parlamentosu tarafından 2009 yılında kabul edilen ve uygulamasına 1 Kasım 2012 tarihinde başlanan lastikte etiketleme sistemiyle beraber otomobillerimize seçtiğimiz lastikler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmamız gerekiyor.Bu konuda bilmeniz gereken tüm konuları videolar halinde sizlere sunuyoruz.

FİAT Markasının Kısa Tarihçesi
FİAT 1899 yılında Giovanni Agnelli Tarafından Torino`da kurulmuştur. İsmini Fabbrica Italiana Automobili Torino" kelimelerinin baş harflerinden almıştır.

FİAT Dünyanın en büyük otomobil ve endüstriyel grubları arasında yer alır..

Günümüzde  Lancia, Alfa Romeo, Maserati ve Ferrari gibi markaları bünyesinde barındırmaktadır.Yani bir anlamda bu markaların sahibidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder